Gå til otlauridsen.dk

Forretning

Der findes ingen færdig løsning på, hvordan man driver en café omkring idrætsfaciliteter, men vi vil gerne komme med nogle forslag og gode råd.

Fremtidens kunder kræver et godt serviceniveau, god hygiejne og flere oplevelser. For at gøre dette rentabelt, er man nødt til at tænke nyt og anderledes.

Sørg for en dialog omkring driftoptimering. Kan cafépersonalet f.eks. håndtere flere faciliteter, billetter, rengøring, vagt eller lignende? Eller kan rengøringspersonalet give en hånd med i caféen?

Kontakt evt. menighedsrådet, lokalrådet, lokale foreninger og klubber m.m. om muligheden for fælles lokaler, faciliteter og arrangementer.

Sørg for at have nogle gode eksterne rådgivere. Besøg andre haller eller brancher og få inspiration. Snak med kunder, instruktører, personale m.fl. om muligheder og ideer. Skab sammenhold og fællesskabsfølelse. Spil på hold sammen. Inkludér i stedet for at ekskludér.

Ambitionerne skal naturligvis ikke blive større, end det caféen kan levere. Men få mod til at tage nogle beslutninger. Tro på det, I beslutter og forsøg at nå målet.

Vi håber, du finder inspiration til optimering af din forretning her på OT Sports hjemmeside. Kontakt os endelig, hvis du har kommentarer eller gode råd og idéer, du gerne vil dele med os og dine kolleger.

Kontakt os

Vil du høre mere - så kontakt OT Sport:

kontakt|ot-sport.dk
+45 75 150 150